Dag 1 – Presentera mig själv.

Ja jag ska då presentera mig själv, och jag ska försöka att inte gå så djupt in för det blir lite tradigt eller vad man sak säga. ;)

Ja, jag heter Elsa Blom och är född den 28 Januari 1996.
Jag bor i en liten skit stad någon stans i Sverige.
Jag pratar ofta med mig själv, funderar på diverse saker för ofta.
Tappar lätt kontrollen över saker och ting, och är allmänt lat.
När jag blir stor vill jag bli advokat, och även åka som volontär till Afrika och hjälpa till att ta hand om lejon ungar.
Jag har tre absolut bästa vänner som ni som följer min blogg kanske redan har märkt? ;)

Och nu har jag inget mer jag känner att jag vill lägga till. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0