Dag 11 – Mina syskon.

Jag har bara en syster. Som räcker fint för mig, skulle nog inte klara av att ha ett till syskon. ;)
4 år äldre än mig är hon, alltså 18 år.
Så det är ganska stor ålder skillnad på mig, vilket faktiskt är skönt eftersom det nog en av anledningarna till att vi inte har bråkat så mycket nu när vi blivit äldre.
Och hon är väll precis som ett syskon ska vara. Lite smått irriterande och så där ibland. ;)
Alla säger att vi är lika men jag vill bara säga att det är vi inte!

Hon är förövrigt jävligt bra på att fotografera sig själv i bra vinklar eftersom alla bilder jag har på henne är nerifrån. ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Allt bra ? :D

2010-12-15 @ 07:48:02
URL: http://thimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0