Tidsfördriv

PINSAMHETSTEST 10!

Har du pojkvän/flickvän? - nej
Har du haft pojkvän/flickvän 2010? - typ
Har du hånglat med någon 2010? - ja
Har du hatat någon 2010? - ja det har jag nog
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - ja
Är du kär nu? - lika stor chans att jag är som att jag inte är
I vem? - .....
vissla? - om jag kan? ja
Har du en dildo? - tyvärr inte :(
Äger du mer än 10 par string? - nej
Äger du mer än 15 par string? - ganska uppenbart svar?
Äger du en mascara? - 3 för att vara exakt!
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? nej är fattig på det just nu
Är du en fjortis? - jag är 14 så ja
Är du emo? - nej äcklas bara av tanken!
Är du brat?  Ja det kan man nog säga ;)
Gillar du vältränade tjejer? - jag tycker nog att det är lite frän när en tjej är lite mer muskulös än det vanliga så ja
Gillar du nörd-tjejer som pluggar? - Har aldrig klagat på dom som vill ha en bra framtid


Gillar du tjejer? - nej
Är du bisexuell? - nej
Har du över 10 bhar? - jag vet faktiskt inte :|
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - jadå
Kan du köra skoter? - kan stolt säga ja :D
Kan du leka apa? - vem kan inte?
Är du brunett? - nej
Är du blond? - ja med inslag av några otroligt fina orangea slingor ;)
Har du haft svart hår/har du just nu? - ja det har jag haft
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - ja, jag är vig!


HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - bh & trosor vad annars liksom?
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - jag vet inte hur gammal han var...
Har du sugit av någon? - Har jag eller har jag inte vem vet?
Har du runkat av någon? - Håller jag helst för mig själv

SENASTE
Vem fick du sms av senast? - Gustav  :tired:
Vem skickade du sms till senast? - Gustav :tired:
Vem ringde dig senast? - Lill Bubbas
Vem pussade du senast? - en...
Vem kramade du senast? - hm... någon
Vad drack du senast? - Jul must!
När däckade du sist? -  för sisådär en vecka sen
Är du allergisk mot någoting? - fulingar
Pinsamma frågor för dig nu? - som det har varit? inte speciellt

Namn: Elsa,
Smeknamn: Elzy
- Födelseplats: Örebro
- Ögonfärg:  någon ful blandning
Hårfärg: har jag inte redan svart på den här frågan?
- Längd: 165 alldeles för korta cm
Skostorlek: 38/39 ibland även 40
- Höger- eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: vattumannen
- Skor som du bar idag: Uggs
- Rädsla: Clowner
Målsättning: Leva sundare liv, magrutor innan beach season 2011
- Din första tanke när du vaknade imorse: Vem fan smsar nu då!?
- När somnade du igår: typ halv 2?
- Pepsi eller Coca Cola: Pepsi
- McDonalds, Max eller Frasse: För det första vad är frasse? Och svar Max
Singel- eller dubbeldejt: Singel, dubbeldejt känns så stelt
Adidas eller Nike: Who gives a shit?
- Choklad eller vanilj: choklad helt klart!
Svär du: När det behövs, och det behövs allt för ofta
- Sjunger du: JA även fast det låter för jävligt
Duschar du varje dag: nej
- Röker du: nej jag är en fin flicka
- Tror du att du någonsin varit kär: Ja helt klart
Gillar du skolan: Ja den är helt okej
Tror du på dej själv: Ja, jag kan göra allt det vet jag
Blir du åksjuk: Inte ofta
- Tycker du att du är hälsosam: hälsosammare än jag varit
- Gillar du åska: Ja det är mysigt med åska någon gång ibland
- Spelar du något instrument: Jag kan spela flera instrument men jag tar ingen kurs för att lära mig

Har du under den senaste månaden..
- Druckit alkohol: Ja det måste jag nog säga
- Rökt: Nejnejnej
- Gått på dejt: jag dejtar inte, det är stelt!
- Shoppat: Oh ja!
- Ätit en hel ask müsli: Ne men nästan
- Ätit sushi: Usch fy nej!
- Stått på scen: Ja
- Blivit dumpad: Nej
- Skejtat: Nej, hur ska man kunna skejta i flera cm snö?
- Färgat håret: Ja
- Stulit något: Nej

Har du någonsin..
- Blivit upptäckt under "akten": Nej jag är en smygare ;)
- Blivit kallad hora: Ja ett antal gånger

I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: typ gammal?
- Namn på barn: Något annorlunda
- Ditt drömbröllop: Stort som på filmer
Vad vill du bli när du blir vuxen: Framförallt advokat, men lyckas jag inte med det så fotograf eller stylist
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: Familj, Lusse Knussen, Lill Bubbas och Plumpen
- Antal CD skivor du äger: en hel del
- Antal piercings: 0 :(
- Antal tatueringar: 0 där också :(
- Antal gånger har du varit med i tidningen:  minst 1 gång i alla fall
- Antal saker du ångrar: för många

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? ja
- Gnälla: Nej det tycker jag inte
- Skrika: Nej hatar folk som skriker hela tiden!
- Sova: Oh ja!
- Ha ångest: Inte nu för tiden
- Skada dej själv med flit: nejnejnejNEJ!
- Vilja dö: NEJ
- Drömma mardrömmar: Aldrig
- Drömma sexdrömmar: Ofc! ;)
- Ta droger: Brukar väl va hög lite då och då.
- Försöka vara annorlunda: Klart man inte vill va som alla andra, men säg vem är som alla andra?
- Klä dig i svart: Ja allt för ofta
- Gå till kyrkan: Nej :question:
Gå i skolan: Ja
- Röka: Hur många gånger har inte den frågan kommit nu?!
- Ljuga: Jag tycker nog att jag är ganska ärlig
- Hata folk: Nej
- Lita på folk: På dom närmsta

När..
- Åt du senast: Typ 3 timmar sen
- Läste du en bok senaste: läste en bok i skolan som jag hade tänkt läsa klart på jul lovet men det går lite segt
- Köpte du något senast: Så sent som igår
- Svor du senast: vid maten
- Sjöng du senast: Bara några minuter sen
- Klagade du senast: Hm...
- Är det sommarlov: jag önskar

Vem..
- Saknar du: just nu? "han"
- Vill du döda: Ingen så där specifik
- Rörde dej sist: Syrran tror jag
- Vill du slå: Ingen
- Vill du kittla: Mazzo
- Vill du prata med: "han"
Skrek du till sist: vet inte
- Vill du vara som: någon riktigt frän
- Sårade dej senast: jag vet inte
- Vill du bli galet full med: Fridisen, Mazzo och Ballie

Har du..
- För många vänner: Nej då
- Förföljesemani: nej det tycker jag nog inte
- Tvångstankar: nej
Någon annan psysik sjukdom: allmänt störd ibland men annars nej
- Skadat någon: inte allvarligt tror jag
- Färgat håret: ja
- Brutit några ben: nej så duktig jag är!
- Egen dator: ja
- Gjort bort dig rejält: ja verkligen!
- Bra självförtroende: Ja det tycker jag

Den var som tusan vad den här listan var lång.
Ta inte allt för seriöst snälla ni! ;)

Kommentarer
Postat av: emmi

svar; haha aha, då förstår jag dig ;D vad vill du ha för tv då?

2010-12-23 @ 22:46:11
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0