Dag 22 – Det här upprör mig.

Det finns några få saker här i världen som verkligen upprör mig.
En av dom sakerna är orättvisor, som om någon t.ex. blir orättvist behandlad på grund ut av hur den ser ut eller något.
Och även folk som säger att det inte är okej att vara homosexuell och så.
Men jag är en ganska lugn person (enligt mig själv i alla fall) så jag blir sällan arg på riktigt.
Som förr (för typ två år sen) när vi var så många som hängde ihop och "vi" började bråka så var det ofta så även fast jag inte visade det att jag faktiskt inte var arg på den/dom vi bråkade med.
Jag blev mest bara trött på dom som bråkade.
(Var oftast två stycken så hamnade man på någons sida.)
Men det var två av dom saker som verkligen gör mig upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0