Är livsstils bloggar intressanta?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag känner inte för att skriva om dagen, jag har fått för mig att jag inte gör det så ofta men jag tror jag gör det för ofta ändå. :S
För ärligt talat, det är inte så kul att sitta och läsa vad någon har gjort under dagen.
Eller jag tycker det kan vara trevligt att läsa vad mina vänner gjort och så.
Men vad någon helt okänd person som inte ens har ett intressant liv som jag, då är det inte kul!

Så jag kan ju ta och fråga:
Tycker du att det är intressant att läsa livsstils bloggar?
Och då menar jag inte Kissies eller BlondinBellas, eller någon annan känd.
Utan lite mindre bloggar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0