Dag 7 – Min bästa vän.

Får ta och ändra rubriken till mina bästa vänner. ;)
Eftersom jag faktiskt har tre stycken, som man får se mycket i bloggen.
Alicia, Frida, Mathilda heter dom.
Mathilda och jag har varit vänner nästan så långt som jag kan minnas 11 år blir det snart.
Vi har gått i samma klass sen förskoleklass och gick även på dagis tillsammans. :)
Och Frida som har gått i min klass sen sexan, men vi blev inte vänner förens mot slutet av sexan.
Men nu är vi tajtare än någonsin
Så i skolan är det vi tre i ett litet gäng. (Jag Frida och Mathilda då då)
Och Alicia som jag faktiskt lärde känna via bdb sommaren 2009, den 30 Juni till och med. ;)
Men med tanke på att vi går på olika skolor och bor i olika delar av stan så ses vi inte så ofta. :(
Eftersom det är skola och så nu.

Och en kort sammanfattning av er alla
Ni är bäst och jag älskar er! ♥
Bjuder ett par riktigt gammla bilder pa dom.
Forsta ar pa Alicia och den andra pa Frida och Mathilda.
Och mina aao knappar slutade fungra om ni undara varfor jag skriver skumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0