Det börjar dra ihop sig

"God Morgon", tekniskt sätt är det inte morgon längre men för mig är det. ;)
Idag ska jag och papí försöka laga min subwoofer.
Hoppas hoppas verkligen att det går att laga.
Och 2010 börjar ju dra sig mot sitt slut. Och jag funderar på att göra samma sak som jag gjorde förra året på min förra blogg.
Någon som kanske minns?
Då jag dagarna innan nyår gjorde små sammanfattningar av året.
Och till sist runt 12 slaget gav ut en film som jag gjort själv med massvis med bilder och filmer från hela året. :)
Själv tycker jag det är väldigt roligt att både göra filmen och sen kunna titta tillbaka på den senare.
Så det blir nog en till i år. ;)
Det här var förra årets.
v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0