Gästblogg !

Hej hej. det är jag som är frida/fridisen/lusse knussen.
eftersom elsa har lagt upp en massa äckliga bilder på mig, så kommer en bild som visar mitt sanna jag. :)
sådär !
jag är alltså elsas vän, hennes hund.
men kanske en lite seriösare bild ?
väldigt vacker tycker jag själv, :')
bilden är från i sommras, och tagen av mathilda men min nikon 490000 kamera,
ÄLSKAR'N <3
nu när vi har vinterlov är det ju kallt, och då kanske man tänker tillbaka lite.
lite fina bilder från i sommras och sommarn innan det. :)
elsa och jag hemma hos amanda. ni ser det "tråkiga" folket bakom, de satt och pratade medans elsa och jag gömde drickan i tränden och såg ut såhär:
en bild från samma kväll när vi grillade, om ni tittar noga ser ni att elsa tappar en hamburgare
på marken:
en bild från 2 sommrar sen när elsa och jag "badade" i stenboda:
ungefär lika länge sen. amanda,  jag och elsar hoppar lite. finns en film på't. elsa kanske kan lägga upp den någon gång ? ;)
denhär bilden är från liseberg, när elsa och jag träffade en lisebergskanin. som ni ser är vi överlyckliga:
avslutar med on bild från i sommras när vi var i stenboda. på elsa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0