jag blir så trött!

Suck... nu har vi försökt fixa min subwoofer i flera timmar och den är helt trasig!
Fungerar inte alla längre, vilket betyder att jag måste lägga mina pengar på ett nytt högtalar system.
Och dom pengarna kommer ju inte precis falla ner från himlen.
Och det jobbiga är om att blir som planerat så vill jag ha dom innan ny år.
Hur fan ska man få ihop pengar till det på några dagar?!
Ne nu ska jag gå ner och ta ett bubbel bad så man kan slappna av lite, ha i en hårinpackning och massa sånt där.

Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson - frisörelev

Var med och tävla om en produkt ifrån Oriflame på min blogg! Tävlingen avslutas ikväll kl 00.00! :)

2010-12-26 @ 19:21:03
URL: http://maalinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0