Hör du ljudet av juli där utanför?

Jag var nyss inne på en blogg som hade kategoriserat sig som fotoblogg.
Och det fick mig att tänka på hur otroligt tråkigt det är med fotobloggar som bara tar kort på blommor och sånt typ!
Ja rent ut sagt  jag tycker det skit tråkigt med bara sådana bilder.
Någon gång ibland kan väl va okej, men inte HELA tiden.
Enligt mig själv är det mycket mer intresserande att se bilder på människor än masa blommor.
Vill jag se blommor kan jag ju lika gärna gå ut i trädgården och stå och titta på dom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, har du fixat den själv?=)

btw; ska vi följa varandras bloggar via bloglovin?

kram

2010-07-09 @ 23:11:43
URL: http://sahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0