Them drum-machines ain't got no soul

Ja nu sitter jag här ny duschad och allt, efter att klippt gräset.
Jag är fett king på det ska ni veta! ;)
Och jag ska väl börja fixa i ordning mig lite mer typ.
Egentligen tycker jag faktiskt att det är ganska jobbigt när folk skriver typ i texter, fast jag gör det själv ibland också. :S

Och en sak till som jag kom på när jag satt och åt frukost.
Alla vet väl vad tunnbröd är? (Sånt här riktigt tunt bröd som man rullar ihop)
Ja, finns det någon som inte rullar ihop sådana mackor?

Tacksam för svar om det finns någon som inte gör det. ;)






Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: cassandra

Härlig bild och härlig blogg! :)



Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-07-10 @ 16:51:56
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
Postat av: cassandra

Du är tillagd! :)

2010-07-10 @ 17:03:31
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
Postat av: mathilda.

jag gör inte riktigt det elsa ! :D

nu blev du väl tacksam och ganska glad tror jag.

fast jag saknar dig lite.

men jaja hejdå elsa. ;d

2010-07-17 @ 08:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0