Seriöst i-lands problem

Nu har jag pluggat klart på engelskan.
Och jag kan det nog. (Förhoppningsvis) Om inte så är det ju synd om mig.
Och sen ikväll ska jag titta på svenska Hollywood fruar.
Och så har jag ett i-land problem som jag sitter och funderar på.
Allt mitt smink är slut. :( Jag har bara kvar lite söndersmulat puder och solpuder.
Och det är jätte kul när man är inne i värsta finniga perioden också.
Och jag hatar att lägga pengar på smink.
När man vet att man kan lägga det på något roligare. När man ska lägga det på något roligare!
Gud det bara skriker i-lands problem om mig nu asså. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!

Har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 300kr!

Låter det intressant kan du klicka på länken här: http://thedevilschild.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-300kr.html



Du kan också anmäla dig till Veckans Bild :D

2010-11-22 @ 22:32:17
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0