Onintressant onödig fakta om mig

Jag visar sällan känslor.
Jag hatar Green Day!
Jag stör mig otroligt mycket på pormaskar.
Jag blir förvirrad när någon cyklar på en alldeles för liten cykel.
Jag tycker inte frukt yoghurt är så gott.
Av någon skum anledning har jag fått för mig att om jag äter godis och sedan frukt så tar kroppen åt sig allt nyttigt i frukten och skiter i det onyttiga i godiset.
Särskrivning gör mig ganska ledsen
Jag älskar potatisbullar
Jag har träffat Göran Persson en gång i mitt liv
Ett av mina absoluta favorit "snacks" är gurka och tomater med örtsalt på
Jag spyr av oliver
En av mina största drömmar är att kunna sjunga
Jag tycker inte om chips
Jag tycker kanterna är det godaste på hela mackan
Ibland önskar jag att jag hade gått på balett hela mitt liv bara för att jag hade vart så vig då
Jag dansar vilt omkring på mitt rum mins en gång om dagen
Jag äter inte ketchup

Kommentarer
Postat av: mazzo.

du är konstig, min vän !

2010-10-06 @ 21:08:08
Postat av: Jennie

kul lista.. roligt med folk som säger va dom tycker, även onödiga saker...

Hoppas du haft det toppen!

2010-10-06 @ 22:42:38
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: fridisen

du har skrivit att du gillar kanter 2 gånger bajskorv.

2010-10-07 @ 18:03:45
Postat av: Berntmaria

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-04-23 @ 14:28:19
URL: http://berntmaria.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0