Onödig, viktig fakta!

Har jag riktigt tråkigt går jag och sover ett tag eller duschar.
Jag har redigerat över 500 bilder i photoshop.
Jag skulle aldrig klara mig utan läppsyl och handkräm, torra läppar och händer är bland det äckligaste jag vet.
Jag stör mig sjukt mycket på folk som inte fäller ner toa locket.
Jag ställer ofta frågor som jag uppenbarligen vet svaret på.
Jag klara inte av folk som smaskar!
Jag blir riktigt förbannad när det går dåligt när jag spelar tv-spel.
Det ligger alltid, alltid kläder på mitt golv.
Jag får något slags jätte fult ryck i ansiktet när jag äter något surt.
Det känns som om att det går bättre på cs om jag spelar med mössa på mig.

Kommentarer
Postat av: Frida [en fotointresserad tjejs vardag]

svar; hehe det var de jag var lite ute efter:)

Tack för att du svara i alla fall:)

2011-03-06 @ 16:52:19
URL: http://fsjfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0